Ben jij die commerciële student die het leuk vindt om klanten te helpen én kansen te spotten? Dan is deze meewerkstage bij ons Sales Service Team echt iets voor jou! 

Dit ga je doen

Als stagiair(e) binnen dit Accountteam draai je volledig mee in de dagelijkse praktijk – geen koffiehalen, want hier tel je echt mee! Je ondersteunt een team van vijf collega’s dat verantwoordelijk is voor het beheren van bestaande klanten. Bij deze bestaande klanten doet dit team z’n uiterste best om commerciële kansen vinden én te grijpen. Uiteraard word je gedurende je stage begeleidt door een ervaren kracht die jou alle kneepjes van het vak leert! Concreet ben je bezig met de volgende taken:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten: van offertes tot facturen;
  • Je ondersteunt bij offertes, warme leads en acquisitie, jij ontdekt nieuwe commerciële kansen bij bestaande klanten;
  • Je helpt het team om klantdata op orde te brengen. 

Kortom: we leren je dus niet alleen de kneepjes van het vak, maar krijgt ook de kans om je commerciële skills écht te laten zien! 

Dit krijg jij

Naast een leerzame stage binnen een hecht en jong team, krijg je de ruimte om zelfstandig te werken. 

  • Begeleiding door een ervaren accountmanager;
  • Ruimte om jouw kennis te ontwikkelen in een commerciële context;
  • Ook niet onbelangrijk: een stagevergoeding van € 450 euro bruto;
  • Een gezellige en collegiale werksfeer

Dit ben jij 

Jij bent enthousiast, sociaal en hebt een vlotte babbel. Jij krijgt energie van klantcontact en vindt het leuk om in een team te werken waar het iedere dag anders is. Ook ben je leergierig en ben je niet bang om te bellen. Daarnaast ben je:

  • Bezig met een HBO-opleiding in commerciële richting;
  • Commercieel ingesteld – je denkt graag mee over kansen bij klanten;
  • Geïnteresseerd in het werken in een corporate organisatie binnen de automotive. 

Dit zijn wij

Wij zijn het Sales Service Team – een accountteam van 12 collega’s, waar je met 5 collega’s nauw samenwerkt om er samen voor te zorgen dat onze klanten tevreden blijven én dat we nieuwe kansen benutten. Je komt terecht in een jong en hecht team waar veel wordt gelachen, maar waar ook serieus gewerkt wordt. Bij ons is het net een familie – positief met een vleugje sarcasme! 

Een hecht team, groot succes, en altijd met plezier aan het bouwen aan de toekomst van Arval.

Arval, inmiddels onderdeel van BNP Paribas, is opgericht in 1989 in Frankrijk en is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden. 

Heb jij een sterke affiniteit met techniek en ervaring opgedaan binnen vastgoedbeheer of assetmanagement? Vind je het een interessante uitdaging om technische belangen te combineren met de commerciële doelstellingen van vastgoedeigenaren? Dan nodigen wij je graag uit om te solliciteren naar de functie van Technical Property Manager binnen onze afdeling Property Management.

Als Technical Property Manager ben jij het technisch aanspreekpunt en verlengstuk van onze opdrachtgevers. Je zorgt ervoor dat hun vastgoedportefeuilles in optimale staat blijven, zowel technisch als operationeel. Je werkt binnen een team van circa 25 professionals, dat verantwoordelijk is voor het commercieel, financieel, administratief en technisch beheer van diverse vastgoedobjecten, waaronder kantoren en logistiek vastgoed.

Wat ga je doen?

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het technisch beheer van meerdere vastgoedportefeuilles. Je werkzaamheden zijn onder meer:

  • Het opstellen van (meerjaren)onderhoudsplannen en periodieke managementrapportages;
  • Het aanbesteden, aansturen en coördineren van onderhouds- en vervangingswerkzaamheden;
  • Het afsluiten van service- en onderhoudscontracten en het uitvoeren van periodieke controles hierop; indien gewenst stel je raamovereenkomsten op;
  • Het monitoren van onderhoudsverplichtingen van huurders;
  • Het onderhouden van contacten met interne en externe stakeholders, waaronder vastgoedeigenaren (waaronder internationale klanten), huurders, leveranciers en overheidsinstanties. Dit betekent dat je regelmatig op locatie aanwezig bent.

Wie ben jij?

  • Je bent minimaal in het bezit van een HBO diploma, bij voorkeur in een bouwkundige/ technische richting
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring in het technisch beheer van commercieel vastgoed
  • Jij bent secuur in het vastleggen van gemaakte afspraken, contracten en de voortgang daarvan, zodat jij accurate rapportages kunt aanleveren
  • Ervaring met Yardi is een pré
  • Je beschikt over uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs (B). 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende fulltime functie (40 uur per week);
  • Een marktconform salaris, afgestemd op jouw ervaring;
  • Een winstafhankelijke bonusregeling;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Een leaseauto;
  • Een modern kantoor op de Zuidas in Amsterdam met uitstekende faciliteiten;
  • Een open en professionele werksfeer binnen een groeiende afdeling;
  • Intensieve begeleiding en ruimte voor professionele ontwikkeling;
  • Dagelijks vers fruit, een gezamenlijke lunch in onze PariBar, en diverse gezonde tussendoortjes;
  • Diverse opleidings- en trainingsmogelijkheden om jouw groei te ondersteunen.

Wie is BNP Paribas Real Estate?
 BNP Paribas Real Estate, een toonaangevende internationale vastgoedadviseur, biedt diensten aan die de gehele vastgoedlevenscyclus beslaan: Vastgoedontwikkeling, Beleggingstransacties, Consulting, Waardering, Vastgoedbeheer en financieringsadvies. Met 4.000 werknemers opereert BNP Paribas Real Estate als one-stop-shop en ondersteunt eigenaren, huurders, investeerders en gemeenschappen dankzij de lokale expertise in 23 landen in Europa, het Midden-Oosten en Azië (direct en via haar eigen en haar Alliantie-netwerk). BNP Paribas Real Estate maakt deel uit van de BNP Paribas Groep, een wereldleider in financiële diensten.

Enthousiast over deze functie?
 Wil je bijdragen aan professioneel vastgoedbeheer binnen een dynamisch en klantgericht team? Solliciteer dan nu op de functie van Technical Property Manager.

Ben jij een commerciële student die niet op zoek is naar zomaar een stage, maar naar een plek waar je écht onderdeel bent van het team? Stap dan in bij Arval voor de Meewerkstage Accountmanagement.

Dit ga je doen

Tijdens jouw stage draai je volledig mee in het team. Je kijkt niet alleen mee, maar krijgt échte verantwoordelijkheid. Jij ondersteunt een van onze salesteams bij verschillende commerciële en administratieve taken. Je doet het volgende:

  • Je maakt offertes (extra leuk als je interesse hebt in auto’s, maar dit is geen must);
  • Je belt de offertes na en volgt orders en expiraties op;
  • Je signaleert en benut commerciële kansen; 
  • Je hebt accountmanagementtaken zoals klantcontact en berijdercontact;
  • Je neemt deel aan sales- en teammeetings zodat je goed op de hoogte bent en blijft.

Kortom: jij wordt een belangrijk onderdeel van een van onze Accountteams!

Dit krijg je

Waar Arval het verschil maakt tijdens jouw stage? Jij draait mee als volwaardige collega. Je krijgt goede begeleiding, maar ook vrijheid om zelf initiatief te nemen. Dit waarderen we alleen maar! Verder krijg je:

  • Een stagevergoeding van € 450 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Training – in o.a. communicatie en gespreksvoering. Hierdoor sta je na jouw stage sterker in jouw schoenen – zowel privé als professioneel;
  • Ervaring in een grote corporate organisatie, maar wel in een hecht en betrokken team! 

Dit ben jij 

Doordat je bij ons als volwaardig teamlid gezien wordt is het belangrijk dat je lef hebt en proactief en zelfstandig bent. Uiteraard helpen wij je waar nodig, en jij vindt het niet erg om hulp te vragen. Je hebt een vlotte babbel en durft de telefoon te pakken om kansen te grijpen! Daarnaast:

•    Volg je een relevante mbo-niveau 4 of Hbo-opleiding in commerciële richting;

•    Ben je ten minste 4 dagen per week beschikbaar om mee te werken voor minimaal 20 weken;

•    Beheers je de Nederlandse taal uitstekend en woord en schrift.

Dit zijn wij

Bij deze stage kom je terecht op onze Corporate Sales Afdeling. Zij zijn verantwoordelijk voor onze zakelijke klanten en de afdeling bestaat uit verschillende Accountteams – met Accountmanagers, Sales Support Medewerkers en ondersteuning vanuit onze Operationele afdelingen zoals Inkoop, Schade & Onderhoud. Onze Accountteams zijn professioneel, dynamisch en ambitieus. Dat houdt in dat ze graag samenwerken, zelf verantwoordelijkheid nemen en streven naar het beste resultaat voor klant én Arval. 

Arval, inmiddels onderdeel van BNP Paribas, is opgericht in 1989 in Frankrijk en is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden. 

Wil jij werken aan een merk dat gezien, gehoord én gewaardeerd wordt? Krijg jij energie van reputatie versterken, storytelling en zichtbaarheid creëren? Stap dan in bij Arval BNP Paribas als PR Specialist!

Dit ga je doen

Als PR Specialist bij Arval ben jij het gezicht van onze externe communicatie. Je bedenkt en voert PR-strategie uit, onderhoudt persrelaties en zorgt ervoor dat Arval zichtbaar is waar het telt – in de media, online en op events. Jij zorgt voor de vertaling van onze innovatie- en duurzaamheidsverhalen naar content die inspireert én onze reputatie versterkt! Hiermee zorg je voor nieuwswaardige verhalen en free publicity. Ook monitor en rapporteer je de PR-resultaten. Concreet ben je bezig met: 

  • het ontwikkelen en uitvoeren van een krachtige PR-strategie, je meet dit en stuurt bij waar nodig;
  • het opbouwen van relaties met pers, media en influencers; 
  • het bedenken en uitvoeren van projecten die bijdragen aan onze merkidentiteit. 

Kortom: Jij zet ons merk nóg beter op de kaart!

Dit krijg je

  • Salaris – € 3.600 – € 4.500, afhankelijk van je ervaring;
  • Bonus – jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Balans – hybride werken + thuiswerkvergoeding + € 847 thuiswerkbudget;
  • Secundaire voorwaarden – 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + pensioenregeling met minimale eigen bijdrage + reiskostenvergoeding;
  • Extra’s – sportregeling + teamuitjes + ruimte voor persoonlijke groei + korting op jouw private leasecontract bij Justlease.

Dit ben je 

Jij bent een enthousiaste PR-professional met een flinke dosis initiatief en een goed gevoel voor taal, beeld en doelgroep. Je weet hoe je complexe boodschappen helder en aantrekkelijk overbrengt, zowel intern als extern. Je bent verbindend, creatief en houdt altijd het doel voor ogen.

Je beschikt over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke PR-functie en sterke redactionele vaardigheden, zowel in Nederlands als Engels;
  • Ervaring met verschillende (digitale) communicatiekanalen, zoals intranet, nieuwsbrieven, social media en video en je weet hoe je zelfstandig PR-projecten oppakt en aanstuurt. 

Dit zijn wij

Je komt terecht in een prettige werkomgeving waar je deel uitmaakt van Marketing & Mobility. Dit team bestaat uit 3 subteams: Product & innovations, Mobility en Marketing & Communications, het team waar jij in terechtkomt. Samen met de communicatiespecialisten en digital marketeers vormen jullie een sterk team dat gedreven is om Arval nóg beter en duurzamer te maken. 

Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk, is sinds 2004 actief in Nederland. Wij zijn meer dan een leasemaatschappij: wij helpen onze klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden. 

Denk je dat deze functie perfect bij jou past? Aarzel dan niet en solliciteer. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Wij zoeken jou  

Een Business Support Manager die een cruciale rol vervult in het optimaliseren van onze systemen, processen en bedrijfscontinuïteit. 

Over BNP Paribas Personal Finance in Rotterdam

BNP Paribas Personal Finance B.V. is onderdeel van BNP Paribas, de grootste bank van de Europese Unie en een belangrijke speler in het internationale bankwezen. De bank is actief in 65 landen en telt meer dan 190.000 medewerkers, waarvan bijna 145.000 in Europa. In Nederland bieden we met 1.300 medewerkers binnen onze 10 entiteiten oplossingen op het gebied van vastgoed, vermogensbeheer, verzekeringen, financieringen, leasing en mobiliteit.

BNP Paribas Personal Finance B.V. is een internationale, ambitieuze en sterk groeiende organisatie met ca. 110 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor automotive financial services voor consumenten en dealers. Dit doen we op een verantwoorde wijze, waarbij klantbelang, integriteit en transparantie vooropstaan. Zo biedt BNP Paribas Personal Finance de voordelen van een klein bedrijf met daarachter de mogelijkheden van één van de grootste banken ter wereld!

Op welke functie solliciteer je? 

Als Business Support Manager speel je een cruciale rol in het bevorderen van het succes van projecten, systemen, processen en bedrijfscontinuïteit.

Je primaire verantwoordelijkheid is het beheren en verbeteren van sales- en marketinggerelateerde projecten. Deze projecten zijn voornamelijk gericht op digitalisering. Je doet dit door de functionaliteit van de bestaande systemen/API’s te optimaliseren en geavanceerde digitale tools te introduceren, in nauwe samenwerking met de commerciële afdeling en de IT-afdeling. Je werkt ook samen met het Business Intelligence-team om de efficiëntie te verhogen en rapportages te automatiseren.

Je bent daarnaast verantwoordelijk voor het maken van rapporten en presentaties voor onze partners, evenals voor de sales-, marketing- en business development-teams. Verder fungeer je als schakel tussen het operationele team en onze externe stakeholders, zoals dealers, brokers, klanten, enz.

Naast je rol als projectmanager zorg je voor een naadloze productconfiguratie, prijsaanpassingen en accountwijzigingen, terwijl je continu streeft naar verbetering van de digitalisering. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om data-, IT-, operationele en communicatieprocessen verder te stroomlijnen. 

Deze functie valt binnen het marketingteam en je rapporteert aan de marketingmanager. Je geeft tevens leiding aan een Business Support-team, dat in totaal uit twee tot drie medewerkers bestaat. Het is een belangrijke rol, omdat deze direct bijdraagt aan het succes van het bedrijf door middel van strategische ondersteuning en samenwerking op hoog niveau.

Jouw werkzaamheden 

  • Digitale optimalisatie: Verbeter de functionaliteit van de bestaande systemen en API’s, introduceer geavanceerde digitale tools en benut internationale synergiën met andere BNP Paribas-entiteiten.
  • Projectmanagement: Leid cross-functionele projecten met een solide planning, duidelijke communicatie en effectieve resources.
  • Analyseren en implementeren: Beoordeel aanvragen (zoals productconfiguraties, prijsaanpassingen en accountwijzigingen) en onderzoek mogelijke gevolgen en impact. Behoud een volledig overzicht en zorg voor een stipte implementatie.
  • Rapportage-efficiëntie: Verhoog de efficiëntie en automatisering van rapportage door nauwe samenwerking met het Business Intelligence-team.
  • Presentaties: Bereid uitgebreide analyses en presentaties voor voor diverse interne en externe stakeholders.

Ga je de uitdaging aan, dan bieden wij jou 

  • Een uitdagende functie in een dynamische en groeiende organisatie.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training.
  • Een competitief salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een kinderopvangregeling, ziektekostenvergoeding en een bonusregeling.
  • Een riant aantal van 36 vakantiedagen.
  • Uiteraard de mogelijkheid om hybride te werken.
  • Een inspirerende werkomgeving met gemotiveerde collega’s.
     
     

Wat breng jij mee

  • Minimaal 5 jaar ervaring als projectmanager of productmanager.
  • Aantoonbare ervaring met het leiden van digitale transformatieprojecten in systeembeheer.
  • Kennis van de banksector of financiële dienstverlening in de automotive-industrie.
  • Uitstekende analytische vaardigheden, data driven mindset en presentatievaardigheden.
  • Sterke communicatieve vaardigheden, waaronder een systematische beheersing van zowel het Nederlands als het Engels.
  • Teamspeler, proactief en enthousiast.

Waarom BNP Paribas als werkgever? 

Wat we doen, heeft alleen waarde als we daarmee ook een bijdrage leveren aan een duurzame en inclusieve samenleving binnen veilige ecologische grenzen. Daarom nemen we onze verantwoordelijkheid, en vinden we het belangrijk dat ook jij dat doet. Zo maken we samen het verschil en hebben we impact.

Jouw potentie is grenzeloos, net als onze ambitie. We vinden het belangrijk dat onze mensen blijven groeien en zich blijven ontwikkelen. Daarom bieden we je niet alleen toegang tot trainingen en cursussen in alle soorten en maten, maar zijn er ook volop doorgroeimogelijkheden naar andere onderdelen van de BNP Paribas Groep in binnen- en buitenland.

We vinden het belangrijk dat medewerkers lekker in hun vel zitten. Daarom maken we ons hard voor een diverse en inclusieve werkomgeving waarin iedereen zichzelf kan zijn. Een informele en open werkomgeving met een grote verscheidenheid aan achtergronden, zowel lokaal als wereldwijd. Een werkomgeving waarin een flexibele en hybride manier van werken de standaard is.

Wil je meer weten over hoe het is om bij ons te werken? Kijk dan ook op Your career at BNP Paribas in the Netherlands: Discover opportunities

Herken je jezelf hierin?

Solliciteren kan eenvoudig door je CV te uploaden. Wil je met ons sparren of deze functie wat voor je is of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Petra Wilkens, Senior Corporate Recruiter, via petra.1.wilkens@bnpparibas-pf.nl.

Houd er rekening mee dat we een pre-employment screening uitvoeren voordat je aan de slag kunt. 
 Een spontaan aanbod van een externe organisatie om ons te helpen een geschikte kandidaat te zoeken, is niet nodig.

Wij zoeken jou 

De pro-actieve en resultaatgerichte Account Manager Intermediair die graag op pad is om intermediairs in de automotive financial services volledig te supporten om de commerciële doelen en kansen te realiseren.

Over BNP Paribas Personal Finance in Rotterdam

BNP Paribas Personal Finance B.V. is een internationale, ambitieuze, en sterk groeiende organisatie met ca. 80 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor automotive financial services voor consumenten en dealers. Dit doen we op een verantwoorde wijze waarbij het klantbelang, integriteit, en transparantie voorop staan. 

De automotive tak van BNP Paribas Personal Finance is sinds jaar en dag een sterke partner voor nagenoeg de gehele Nederlandse automotive keten. 

BNP Paribas Personal Finance biedt de voordelen van een klein bedrijf met daarachter de mogelijkheden van één van de grootste banken ter wereld!

Op welke functie solliciteer je? 

Als Account Manager Intermediair ben je verantwoordelijk voor het beheren van relaties met intermediairs (brokers) waarbij jij ervoor zorgt dat de mogelijkheden van onze financiële diensten helder zijn en de intermediairs up-to-date zijn wat betreft ons aanbod. Je bent op zoek naar het genereren van nieuwe zakelijke kansen om de verkoop te stimuleren en de omzetgroei van onze organisatie te bevorderen. Je doel is om sterke klantrelaties op te bouwen, klantbehoeften te begrijpen en oplossingen te bieden die aan hun behoeften voldoen, terwijl je tegelijkertijd de bedrijfsdoelstellingen nastreeft. 

Je maakt onderdeel van het Sales-comité. 

Jouw werkzaamheden 

  • Accountbeheer: Het onderhouden van sterke relaties met intermediairs door regelmatig contact te onderhouden, hun behoeften te begrijpen en proactief oplossingen aan te bieden om aan hun verwachtingen te voldoen.
  • Verkoop en onderhandeling: Jij gaat actief op zoek naar nieuwe verkoopkansen bij bestaande klanten en bij potentiële klanten, waarbij je de markt analyseert en concurrentie-informatie verzamelt om nieuwe mogelijkheden te ontdekken.
  • Markanalyse: het ontwikkelen en uitvoeren van strategische accountplannen om de verkoopdoelstellingen te behalen, waarbij je een diepgaand begrip hebt van de behoeften van de klant en hoe het bedrijf hierop kan inspelen.

Ga je de uitdaging aan, dan bieden wij jou 

  • Een uitdagende functie in een dynamische en groeiende organisatie.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training.
  • Een competitief salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een kinderopvangregeling, ziektekostenvergoeding en een bonusregeling.
  • Het riante aantal van 36 vakantiedagen.
  • Uiteraard de mogelijkheid om hybride te werken.
  • Een inspirerende werkomgeving met gemotiveerde collega’s.
  • De kans om een significante impact te hebben op de groei van onze organisatie in de automotive branche.     

Wie ben jij

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie met brede kennis van financieren en verzekeringen. Kennis van wholesale en lease financieringen is een plus.
  • Uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden, met het vermogen om effectief te communiceren op verschillende niveaus binnen organisaties.
  • Resultaatgericht met een sterke drive om succesvol te zijn en te excelleren in een competitieve omgeving, met een bewezen trackrecord van het behalen van verkoopdoelstellingen.
  • Bij voorkeur een HBO opleiding in bedrijfskunde, sales, financiën of een vergelijkbaar vakgebied.
  • Beheersing van de Nederlandse op (near)native niveau is een must-have. Daarbij uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Engelse taal.

Wie zijn wij 

BNP Paribas Personal Finance B.V. is onderdeel van BNP Paribas, de grootste bank van de Europese Unie en een belangrijke speler in het internationale bankwezen. De bank is actief in 65 landen en telt meer dan 190.000 medewerkers, waarvan bijna 145.000 in Europa. In Nederland bieden we met 1300 medewerkers binnen onze 10 entiteiten oplossingen op het gebied van vastgoed, vermogensbeheer, verzekeringen, financiering, leasing en mobiliteit.

Waarom BNP Paribas als werkgever? 

Wat we doen, heeft alleen waarde als we daarmee ook een bijdrage leveren aan een duurzame en inclusieve samenleving binnen veilige ecologische grenzen. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en vinden het belangrijk dat ook jij dat doet. Zo maken we samen het verschil en hebben we impact.

Jouw potentie is grenzeloos, net als onze ambitie. Wij vinden het belangrijk dat onze mensen blijven groeien en zich blijven ontwikkelen. Daarom bieden we je niet alleen toegang tot trainingen en cursussen in alle soorten en maten, maar zijn er ook volop doorgroeimogelijkheden naar andere onderdelen van de BNP Paribas Groep in binnen- en buitenland.

We vinden het belangrijk dat medewerkers lekker in hun vel zitten. Wij maken ons sterk voor een diverse en inclusieve werkomgeving waarin iedereen zichzelf kan zijn. Een informele en open werkomgeving met een grote verscheidenheid aan achtergronden, zowel lokaal als wereldwijd. Een werkomgeving waarin een flexibele en hybride manier van werken de standaard is.

Wil jij meer weten over hoe het is om bij ons te werken? Kijk dan ook op Your career at BNP Paribas in the Netherlands: Discover opportunities

Herken je jezelf hierin?

Solliciteren kan eenvoudig door je CV te uploaden en wij nodigen je graag uit om kennis te komen maken. Wil je met ons sparren of deze functie wat voor je is of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Petra Wilkens, Senior Corporate Recruiter via petra.1.wilkens@bnpparbas-pf.nl 

Houd er rekening mee dat we een pre-employment screening uitvoeren voordat je aan de slag kunt. 
 

Een spontaan aanbod van een externe organisatie om ons te helpen een geschikte kandidaat te zoeken, is niet nodig.

Ben jij actief in de automotive sector en wil je jouw kennis verder ontwikkelen terwijl je werkt aan echte processen? Krijg je energie van data, digitalisering en procesverbetering? Bij Arval BNP Paribas leer je on the job hoe je een wagenpark van meer dan 100.000 auto’s optimaal beheert en verbeteringen doorvoert.

Dit ga je doen

Als Processpecialist Wagenparkbeheer ben jij de schakel tussen techniek, data en procesoptimalisatie binnen de afdeling Maintenance, Repairs & Tyres (MRT). Samen met ervaren collega’s ontwikkel je je expertise terwijl je direct impact maakt op het wagenpark. Je zult:

  • processen leren analyseren en optimaliseren;
  • data vertalen naar bruikbare inzichten;
  • kwaliteit borgen en nieuwe werkwijzen implementeren;
  • samenwerken met Operations, Sales en externe partners. 

Ervaring in de aftersales of automotive is een pré, zodat je een vliegende start kunt maken, maar je leert het meeste terwijl je meedraait in het team.

Dit krijg jij

  • Salaris – € 3.500 – € 4.200 bruto per maand (afhankelijk van jouw ervaring);
  • Jaarlijkse winstbonus;
  • Hybride werken + thuiswerkvergoeding + € 847 thuiswerkbudget;
  • 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld + pensioenregeling;
  • Extra’s – sportregeling + teamuitjes + ruimte voor persoonlijke groei + korting op jouw private leasecontract bij Justlease. 

Dit ben jij 

  • HBO werk- en denkniveau of vergelijkbaar
  • Enige ervaring in aftersales of automotive is een pré
  • Nieuwsgierig, leergierig en proactief
  • Analytisch en communicatief vaardig
  • Bereid om te leren en verder te ontwikkelen in data en procesoptimalisatie


Dit zijn wij 

Arval, opgericht in 1989 in Frankrijk en sinds 2004 actief in Nederland, is meer dan een leasemaatschappij. We helpen klanten met diverse mobiliteitsbehoeften en stimuleren duurzaam rijden. Binnen het MRT-team (Maintenance, Repairs & Tyres) kun je jouw technische kennis combineren met proceskennis en echt impact maken op ons wagenparkbeheer.

Kortom: Heb jij een achtergrond in de automotive sector en wil je leren en doorgroeien in procesoptimalisatie en data-analyse? Dan nodigen we je uit om te solliciteren!

Wil jij werken in een rol waarin je echt het verschil maakt? Vind je het leuk om processen slimmer te maken (o.a. digitalisering) en mee te draaien in projecten die ertoe doen? Dan is dit dé kans voor jou!

Wat ga je doen als Insurance Executive

Als Insurance Executive bij Arval BNP Paribas ben je veel meer dan een verzekeringsspecialist. Je bent een aanjager van vernieuwing. Je optimaliseert processen, werkt mee aan de ontwikkeling en implementatie van RPA-oplossingen (Robotic Process Automation), en neemt actief deel aan projecten binnen én buiten je team.

Natuurlijk horen er ook operationele werkzaamheden bij zoals het beheren van klantportefeuilles, beoordelen en verwerken van verzekeringscases en het afstemmen met verzekeraars. Maar jouw grootste toegevoegde waarde ligt in verbetering, digitalisering en samenwerking.

Je schakelt met verschillende stakeholders: collega’s van Sales, Operations, IT, externe leveranciers én het internationale Corporate Arval-netwerk. 

  •  Analyseren en optimaliseren van processen binnen het insurance team en breder binnen Operations;
  • Meewerken aan de ontwikkeling en implementatie van RPA’ s en andere digitaliseringsprojecten;
  • Deelnemen aan multidisciplinaire projecten gericht op innovatie, efficiency en klantgerichtheid;
  • Signaleren van knelpunten en kansen in werkprocessen, en deze vertalen naar concrete verbeterinitiatieven; 
  • Onderhouden van contacten met interne stakeholders (zoals IT, Sales en Arval Corporate) en externe partners;
  • Ondersteunen in het dagelijks beheer van Beoordelen en verwerken verzekeringscases , dekking, administratie);
  • Rapporteren over voortgang, procesresultaten en optimalisaties.

Wat vragen wij van jou als Insurance Executive

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding of werkt aantoonbaar op hbo-niveau;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een procesgerichte of projectmatige functie;
  • Je bent analytisch, zelfstandig en vindt het leuk om mee te bouwen aan nieuwe oplossingen;
  • Je bent communicatief sterk, in zowel het Nederlands als Engels (mondeling en schriftelijk);
  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving en weet goed te schakelen met verschillende belanghebbenden;
  • In bezit van WFT-basis, Schade particulier en schade zakelijk of bereid deze te behalen;
  • Ervaring met  digitalisering, procesmanagement of lean werken is een dikke pre.

Hier kom je terecht

Bij Arval – onderdeel van BNP Paribas – krijg je de ruimte om ideeën aan te dragen, eigenaarschap te nemen en echt impact te maken. We combineren innovatie met een mensgerichte aanpak. 

Je komt als Insurance Executive terecht op de afdeling Insurance waar je onderdeel uitmaakt van een team van 6. Samen ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse workload en onderhoud je contact met de verzekeraars en berijders ten behoeve van correcte en doelmatige afhandeling van claims.

Wat bieden wij jou 

Bij Arval BNP Paribas kun je je een belangrijke bijdrage leveren aan de successen en ontwikkeling van de organisatie en de liefde voor Automotive en mobiliteit mooi combineren. Omdat de beleving van de klant bij Arval voorop staat, maak je veel mensen blij met je werk. Dat geeft al veelvoldoening.

Behalve veel voldoening uit je werk, krijg je van ons ook:

  • Een salaris tussen de € 2.900 en € 3.800, afhankelijk van je ervaring;
  • Jaarlijkse winstbonus, afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Reiskostenvergoeding, goede pensioenregeling met minimale eigen bijdrage, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
  • Laptop. thuiswerkvergoeding met een thuiswerkregeling: je kunt voor €847,- artikelen bestellen voor je thuiswerkplek;
  • Mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging, wil je graag werken voor een toonaangevende internationale vastgoedadviseur en bijdragen aan het managen van risico’s? Solliciteer dan als Operational Risk Manager bij BNP Paribas Real Estate Nederland!

In samenwerking met de business lines, ondersteun je de Head of OPC om ervoor te zorgen dat de risico’s die aan onze processen verbonden zijn, onder controle blijven door middel van de procedures en de controles. Het OPC-team adviseert het management over het financiële- en operationele risicobeheer en identificeert potentiële risico’s en verbeterpunten. Dit omvat onder andere het maken van risicoanalyses van de processen en activiteiten, de implementatie en uitvoering van controleplannen, het up-to-date houden van de lokale procedures, het identificeren van incidenten, fraude, Business Continuity en Crisis Management. 

In deze functie werk je nauw samen met de lokale en internationale OPC-teams voor de implementatie van maatregelen en controlecampagnes om de geïdentificeerde risico’s te mitigeren. Naast de lokale controlecampagnes help je ook mee met het uitvoeren van de controlecampagnes voor de Benelux Procurement hub. 

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen van de Head of OPC bij de uitvoering van controlecampagnes met betrekking tot financiële en niet-financiële risico’s
  • Het identificeren van risico’s en het rapporteren van controles voor Nederland en de procurement hub in Brussel 
  • Coachen van de business lines met betrekking tot risico gerelateerde vraagstukken
  • Zorgen voor het identificeren van risico’s en het monitoren van actieplannen, incidenten en aanbevelingen van interne audits
  • Helpen bij het up-to-date houden van Business Continuity & Crisis management
  • Je hebt direct contact met de OPC-collega’s in Parijs voor ad-hoc verzoeken
  • Ondersteunen van de collega’s in Parijs bij het uitvoeren van de Risk Control Self-Assessments (RCSA’s)

Wie ben jij?

  • Je hebt een bachelor of master in bedrijfseconomie, risicomanagement, interne audit of een gelijkwaardige financiële opleiding;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in audit, risicomanagement, compliance of procesmanagement;
  • Je bent proactief, analytisch en werkt graag samen met zowel interne als externe stakeholders; 
  • Coördineren, structureren en het behouden van het overzicht zit in je DNA; 
  • Je beschikt over uitstekende beheersing van het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende parttime functie (32 uur per week);
  • Een marktconform salaris, afgestemd op jouw ervaring;
  • Een winstafhankelijke bonusregeling;
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Een modern kantoor op de Zuidas in Amsterdam met uitstekende faciliteiten;
  • Een open en professionele werksfeer;
  • Intensieve begeleiding en ruimte voor professionele ontwikkeling;
  • Dagelijks vers fruit, een gezamenlijke lunch in onze PariBar, en diverse gezonde tussendoortjes;
  • Diverse opleidings- en trainingsmogelijkheden om jouw groei te ondersteunen.

Wie is BNP Paribas Real Estate?

 BNP Paribas Real Estate, een toonaangevende internationale vastgoedadviseur, biedt diensten aan die de gehele vastgoedlevenscyclus beslaan: Vastgoedontwikkeling, Beleggingstransacties, Consulting, Waardering, Vastgoedbeheer en financieringsadvies. Met 4.000 werknemers opereert BNP Paribas Real Estate als one-stop-shop en ondersteunt eigenaren, huurders, investeerders en gemeenschappen dankzij de lokale expertise in 23 landen in Europa, het Midden-Oosten en Azië (direct en via haar eigen en haar Alliantie-netwerk). BNP Paribas Real Estate maakt deel uit van de BNP Paribas Groep, een wereldleider in financiële diensten.

Enthousiast over deze functie?
 Wil je bijdragen aan het in controle houden van de risico’s binnen een internationaal vastgoedkantoor? Solliciteer dan nu op de functie van Operational Risk Manager.

Ben jij analytisch sterk, zie je kansen voor verbetering waar anderen obstakels zien en krijg je energie van het optimaliseren van processen? Dan is dit jouw kans om impact te maken binnen ons Operations-team als Procesoptimalisatie Specialist !

Wat ga je doen?

Als Procesoptimalisatie Specialist ben je dé drijvende kracht achter procesoptimalisatie en digitalisering binnen de afdeling Maintenance, Repair and Tyres. Samen met 18 collega’s ben je verantwoordelijk voor het tijdig en goed onderhouden van ons wagenpark.  Met ruim 100.000 auto’s een mooie klus! De afdeling Maintenance, Repair and Tires is onderdeel is van de afdeling Operations. Naast dat jij hoort bij het MRT team versterk jij ook een accountteam van sales en ben jij de vraagbaak voor deze afdeling! Jouw rol zal bijdragen aan een gestroomlijnde en uniforme werkwijze voor het gehele Maintenance team en verhoogt daarmee de kwaliteit en snelheid van onze dienstverlening. Je verbindt collega’s, afdelingen en externe partners, en draagt actief bij aan continue verbetering in een dynamische markt. 

Wat zijn je kerntaken als Procesoptimalisatie Specialist? 

  • Optimaliseren en digitaliseren van processen binnen MRT;
  • Kwaliteit borgen en werkinstructies implementeren;
  • Actuele marktontwikkelingen vertalen naar operationele verbeteringen;
  • Rapportages en data-analyses opstellen en inzichten delen met de business;
  • Collega’s begeleiden bij projectmatig werken;
  • Input leveren voor externe partner overleggen.

  

Wat breng jij mee als Procesoptimalisatie Specialist?

  • HBO-opleiding, bij voorkeur technisch; autotechniek is een pré;
  • 2-5 jaar ervaring met data-analyse (Excel, PowerBI, Tableau);
  • LEAN-kennis en ervaring;
  • Sterk in plannen, structureren en communiceren;
  • Proactieve, ondernemende werkhouding en teamgerichte mindset.

Wat bieden wij jou?

Bij Arval BNP Paribas hechten we veel waarde aan een goede werk-privébalans en investeren we in jouw persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden je een eigentijdse, dynamische werkomgeving met een open cultuur en diverse extra’s om je werk en leven in balans te houden, zoals:

  • Een salaris tussen de € 3.500 en € 4.200, afhankelijk van je ervaring;
  • Jaarlijkse winstbonus afhankelijk van behaalde doelstellingen;
  • Reiskostenvergoeding, goede pensioenregeling met minimale eigen bijdrage, 8% vakantiegeld en minimaal 25 vakantiedagen;
  • Hybride werken en een thuiswerkvergoeding;
  • Laptop, thuiswerkbudget van € 847 voor het inrichten van je werkplek;
  • Gebruik maken van o.a. onze sportregeling, vers fruit, teamuitjes!

Dit zijn wij

Arval BNP Paribas is opgericht in 1989 in Frankrijk als onderdeel van BNP Paribas. Hier valt Arval BNP Paribas tot op de dag van vandaag nog steeds onder. In 2004 vestigden ze in Nederland met de overname van Arma, een Nederlandse leasemaatschappij. Het hoofdkantoor van Arval BNP Paribas zit in Parijs, de Nederlandse vestiging in Houten.  

En nu?

Gesolliciteerd? Dan kun je dit van ons verwachten:

  • Kennismaking: we bespreken samen met jou of jouw ervaring en persoonlijkheid passen bij de rol en onze cultuur;
  • Eerste deepdive met de business: vinden we elkaar een goede match? Dan volgt een inhoudelijk gesprek met de business om dieper in te gaan op jouw vaardigheden en hoe deze aansluiten bij het team;
  • Tweede deepdive met de business: als we beide enthousiast zijn, gaan we nog dieper de inhoud in om de rol en verantwoordelijkheden nog beter te verkennen;
  • Tijd om een beslissing te nemen! Wij, maar ook jij, maken de keuze of je onze nieuwe collega wordt! Zo ja, dan volgt er een afrondend gesprek met HR over de arbeidsvoorwaarden;
  • Welkom bij Arval BNP Paribas!